Nowe kanały i usługi "n"

Więcej
W dniu 16 maja 2007 r. w warszawskim Teatrze Narodowym odbyła się prezentacja telewizji nowej generacji n. Prezes ITI Neovision Maciej Sojka zademonstrował nowe możliwości wielofunkcyjnego urządzenia do odbioru telewizji cyfrowej nbox HDTV i nbox HDTV recordera oraz przedstawił nowości w ofercie telewizji nowej generacji n.

Telewizja nowej generacji n wystartowała 12 października 2006 r. Nowy gracz zrewolucjonizował rynek platform cyfrowych oferując swoim klientom usługi, jakie nigdy do tej pory nie były dostępne. Telewizja n jako pierwsza wprowadziła nową jakość czyli HDTV zapewniając widzom wyższą rozdzielczość, panoramiczny obraz, przestrzenny dźwięk i nieznane dotąd wrażenia.

Przez niespełna siedem miesięcy z oferty telewizji n skorzystało ponad 140 000 abonentów.

Dla nas oznacza to jedno - jesteśmy liczącym się graczem i nic tego nie zmieni. Utrzymując taki poziom sprzedaży w przyszłym roku przekroczymy liczbę 500 000 abonentów - co jest ewenementem na polskim rynku platform. Żaden z naszych konkurentów nie osiągnął takiego wyniku w pierwszych miesiącach swojej działalności, pomimo iż w momencie ich pojawienia się rynek był znacznie mniej konkurencyjny - powiedział Maciej Sojka, Prezes Zarządu telewizji n.

Już na samym początku klienci n otrzymali dwa kanały nadające w rozdzielczości HD - jedyny w Polsce, publicystyczno-informacyjny kanał sportowy nSport oraz Discovery HD, który wystartował 15 października. Październik w n to również start kanału językowego TVN Lingua.
W listopadzie, tuż po konferencji zapowiadającej uruchomienie nowych kanałów, n wprowadziła do sprzedaży nbox HDTV recorder - jedyne tego typu urządzenie w Europie. Wystartowały również kolejne, zapowiadane wcześniej, kanały dostępne wyłącznie w telewizji nowej generacji n - Wojna i Pokój (autorski projekt n), Discovery Historia, sportowy kanał NASN oraz TVP Sport.

Telewizja n z założenia jest telewizją nowoczesną, jak najszerzej wykorzystującą możliwości nowych technologii, a co za tym idzie platformą nastawioną na nieustanny rozwój. Wszystkie cele, jakie sobie do tej pory postawiliśmy, udało nam się osiągnąć. W przeciągu niespełna siedmiu miesięcy wprowadziliśmy do oferty siedem zupełnie nowych, na naszym rynku kanałów oraz pięć dostępnych spośród platform cyfrowych tylko w n. Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy kanały w jakości HD oraz uruchomiliśmy niedostępne do tej pory usługi PVR i VOD. Nie zatrzymujemy się, idziemy do przodu dużymi krokam" - stwierdził Sojka.

W grudniu, widzowie telewizji n otrzymali pierwszy w Polsce kanał filmowy w całości nadawany w rozdzielczości High Definition - MGM HD oraz usługę VOD - filmy i programy na życzenie. W styczniu 2007 roku oferta n została wzbogacona o dwa kolejne kanały sportowe: SportKlub oraz SportKlub +. Marzec z n to rozwój VOD. Po raz pierwszy w Polsce, a nawet w Europie, w naszej usłudze VOD pojawiły się filmy dostępne w jakości HD. Kwiecień przyniósł pierwszą w Polsce telewizyjną realizację meczu piłki nożnej w jakości HD. Były to ćwierćfinały Pucharu Polski. Kwiecień to również pierwsza w Polsce równoległa emisja spotkań Pucharu UEFA. Na jej potrzeby telewizja n uruchomiła alternatywne serwisy, dzięki którym można było jednocześnie oglądać na żywo kilka spotkań.

W czasie kilku miesięcy funkcjonowania telewizji nowej generacji n otrzymaliśmy wiele dowodów uznania. Już w listopadzie wiodący magazyn branży usług szerokopasmowych i płatnej telewizji w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce "Cable and Satellite Europe", uznał n platformą satelitarną roku 2006! Nominacje zostały przyznane w czasie odbywającego się w Londynie European Media Leaders Summit. Nasze wejście na rynek zostało nagrodzone tytułem Debiut Roku w tegorocznej edycji prestiżowego Konkursu Media Trendy 2006. n została również uhonorowana Grand Prix konkursu w kategorii innowacji mediów. W marcu odebraliśmy statuetkę Lidera Oracle w uznaniu za konsekwencję rozwoju grupy ITI w obszarze technologii i aplikacji - dodał Prezes Zarządu telewizji n.

Elementem budującym społeczność n przy wykorzystaniu Internetu jest tematyczny blog, który już w pierwszym miesiącu sprzedaży n odwiedziło 270 000 użytkowników. Ponadto, 2 listopada, czyli trzy tygodnie po starcie n ruszyło forum, które stanowi dziś platformę komunikacji i bogate źródło wiedzy. Korzysta z niego 4 200 zarejestrowanych użytkowników, a codziennie dołączają nowi.

Nowe możliwości nbox HDTV i nbox HDTV recordera

Abonenci telewizji nowej generacji n już wkrótce poznają nowe funkcje i usługi telewizji n: przeglądarkę internetową, internetowe nRadio oraz nową wersję EPG - elektronicznego przewodnika po programach.

EPG - nowa wersja

Elektroniczny Przewodnik po Programach - EPG zyska nową, udoskonaloną wersję. Użytkownik, dzięki wprowadzeniu nowych funkcjonalności, będzie mógł np. wyszukać program czy film emitowany w wybranej przez niego porze dnia określając tylko jego gatunek. Wprowadzane zmiany pozwolą na dostarczenie odbiorcom rekomendacji wskazujących np. na najciekawsze czy najnowsze programy emitowane w danym dniu.

Nowy interface

W odpowiedzi na uwagi użytkowników telewizja nowej generacji n wprowadza w nboxach kolejne udoskonalenia, takie jak przejrzysty interface, akustyczna sygnalizacja ułatwiająca odpowiednie ustawienia anteny, jeszcze sprawniejsza nawigacja (sortowanie kanałów na liście użytkownika, szybkie dodawanie kanału do listy użytkownika, sygnalizacja wybranej listy) oraz wiele innych.

Przeglądarka

Dzięki zainstalowanej w nboxach przeglądarce HTML XION użytkownicy uzyskają dostęp do specjalnie przygotowanych serwisów informacyjnych związanych z nadawanymi kanałami. Na początku proponujemy informacje z portalu tvn24.pl i nSport, przygotowane specjalnie dla telewizji n. Pierwszy z nich będzie dostępny przez satelitę, drugi będzie wymagał podłączenia do Internetu. Pozostałe serwisy, których uruchomienie telewizja n planuje w kolejnym etapie z uwagi na ograniczenia kanału satelitarnego, będą również dostępne po podłączeniu nboxów do sieci internetowej. Dzięki bardzo prostej konfiguracji, każdy użytkownik nboxów będzie mógł korzystać z nowych usług.

Upgrade oprogramowania dla nbox HDTV nastąpi pierwszego czerwca, natomiast dla nbox HDTV recordera pod koniec lipca (zmiany wprowadzą kolejne udogodnienia takie jak m.in.: większa kontrola nad nagrywaniem programów).

nRadio

Telewizja n uruchamia projekt internetowych stacji radiowych dostępnych po podłączeniu nboxa HDTV lub nboxa HDTV recordera do sieci. Rozgłośnie internetowe są niezwykłym zjawiskiem kulturowym - pozwalają na niemal indywidualne dopasowywanie muzyki do gustów słuchacza. W nRadio będą zarówno stacje nadające najnowsze przeboje muzyki popularnej, jak i rozgłośnie specjalizujące się np. w jazzie nowoorleańskim lat 50. ,br> Współtwórcami internetowego nRadio są gwiazdy świata muzyki: Beata Kozidrak, Kayah, Muniek Staszczyk, Nigel Kennedy i Leszek Możdżer. Artyści sami tworzą repertuar swoich stacji wybierając do jej playlisty ulubione nagrania.
nRadio gra 24 godziny na dobę. Muzyka będzie przeplatana jingle'ami nagranymi przez artystę - twórcę danej stacji. nRadio startuje wraz z kolejnymi upgrade'ami oprogramowania (patrz poprzednia strona).

Nadszedł czas nowej formuły radiowej. Dzięki nRadio możemy słuchać muzyki wybranej przez naszych idoli będących zarazem niewątpliwymi muzycznymi autorytetami. Są to stacje dalekie od antenowego banału, a wybór piosenek niejednokrotnie nas zaskoczy i zachęci do poszukiwania zapomnianych lub nieznanych nam melodii - powiedział Grzegorz Brzozowicz, szef projektu nRadia.

Telewizja Jurka Owsiaka O.TV

We wrześniu w telewizji n wystartuje kanał O.TV sygnowany nazwiskiem Jurka Owsiaka. Kanał skierowany jest do ludzi w wieku 16 - 22 lata. To właśnie ta młodzież aktywnie bierze udział w Finałach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a także co roku przyjeżdża na Przystanki Woodstock.

Mogliśmy dokładnie poznać naszych odbiorców, kiedy podczas Przystanku Woodstock studenci z Uniwersytetu Warszawskiego i innych polskich uczelni, prowadzili badania socjologiczne. Otóż są to studenci i uczniowie szkół średnich. Ludzie, dla których ważna jest przyjaźń, nauka, pomaganie innym, dla których istotne jest to, co się wokół nich dzieje, dla których świat jest ciekawy, a oni sami są chętni do poznawania życia i podejmowania różnych wyzwań. Bardzo wyraźnie potrafią oddzielić rzeczy dobre od rzeczy złych, umieją otwarcie mówić o swoich kłopotach, bolączkach, ale chcą być daleko od polityki, choć z drugiej strony - bardzo wnikliwie oceniają to, co się wokół nich dzieje, a co ma z polityką dużo wspólnego - stwierdził Jurek Owsiak, szef O.TV.

Można więc powiedzieć, że kanał O.TV puka do wrażliwości młodych ludzi - aktywnych, pasjonatów i tych, którzy nas znają. 15 lat działalności Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy bardzo jasno pokazało kim jesteśmy, co robimy i do czego ich zapraszamy.

Łącznikiem jest oczywiście muzyka, która dla ludzi w tym wieku stanowi niezwykle ważną część życia. A muzyka w naszym kanale będzie niepowtarzalna i nawet jeśli będzie to popularny zespół taki, jak HEY, T.LOVE, czy RAZ DWA TRZY, to muzyka w ich wykonaniu będzie nietuzinkowa. Grana na wielkich koncertach tylko u nas, tylko dla nas. Wówczas stanowi ogromną atrakcję, co widać chociażby wtedy, gdy kilkaset tysięcy ludzi przyjeżdża na Przystanek Woodstock.

W naszych programach będziemy podróżowali, uczyli się pierwszej pomocy, brali udział w zawodach off road'owych oraz mówili o aktywności i pasjach innych ludzi.

Będą konkursy, których nagrodą będzie udział w naszych podróżach. Będą także zaproszenia do aktywnych działań - chociażby pomocy przy Finale czy przy organizacji Przystanku Woodstock. Każdy oglądający, który spełnia podstawowe warunki - głównie chodzi o wiek (pełnoletność) - będzie mógł bardzo szybko zacząć realizować swoje pomysły uczestnicząc w akcjach i przedsięwzięciach, które staną się treścią programów. Otwieramy w ten sposób drogę do samodoskonalenia, czy wręcz zmiany swojego życia poprzez współpracę przy tworzeniu naszych programów.

Telewizja O.TV to telewizja, która ma szansę trafić do ludzi, którym tak naprawdę nikt nie poświęca dużo czasu. To telewizja z bardzo konkretnym przesłaniem. Tak, jak Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przyciąga dziesiątki tysięcy ludzi, którzy czekają i których nie trzeba namawiać do udziału w akcji, tak w przypadku tej stacji będziemy liczyli na aktywność tych, których nie trzeba niczym mamić, "puszczać do nich oka", czy wymyślać rzeczy sensacyjnych, żeby nimi ich do siebie przyciągnąć. Umiejscowienie chociażby muzyki z 12 Przystanków Woodstock w naszym kanale będzie czymś naturalnym i już na starcie znajdziemy masę osób, które być może zechcą poszukać nas w telewizj - wyjaśnił Jurek Owsiak. Nie musimy na siłę zdobywać publiczności, ona jest trzeba jej tylko powiedzieć, gdzie nas szukać

nTalk - czyli rozmowy o wszystkim, co dla nas ważne

We wrześniu na platformie n pojawi się kanał - nTalk. To nowa jakość na polskim rynku medialnym!

Żywa rozmowa, prowadzona na antenie jest gatunkiem telewizyjnym, bez którego nie może obejść się żadna licząca się stacja telewizyjna. Telewizja nowej generacji n proponuje rzecz wyjątkową: przez szesnaście godzin na dobę będzie emitować najlepsze talk show telewizji światowych i polskich -powiedziała Katarzyna Janowska, szefowa kanału nTalk.

Na antenie nTalk pojawią się programy amerykańskich gwiazd takich, jak: David Letterman, Jay Leno, Conan O'Brien, Rachael Ray czy Oprah Winfrey. Programy tych showmanów będą emitowane w nTalk zaraz po ich premierach w Stanach Zjednoczonych. Dzięki temu polscy widzowie będą na bieżąco uczestniczyć w największych wydarzeniach światowego showbiznesu.

Obok "zawodowych" showmanów, w programach wystąpią zwykli ludzie mający ochotę podzielić się z widzami swoimi problemami, szukający wsparcia, rady lub pomysłu na życie. Oczywiście, nie zabraknie zabawy, humoru, dowcipu, które są nieodzownymi elementami błyskotliwej rozmowy. Tak szeroka i różnorodna oferta z pewnością sprawi, że każdy widz, niezależnie od wieku i zainteresowań, znajdzie w nTalk coś dla siebie.

Twórcy telewizji nowej generacji n planują produkcję własnych talk show, które będą towarzyszyć widzom w weekendowe poranki i wieczory, a z biegiem czasu zagoszczą w codziennych ramówkach nTalk.

Wybrane zapowiedzi programowe nTalk:

The Oprah Winfrey Show - jedna najbardziej znanych i liczących się audycji telewizyjnych USA. Emitowany od 1986 roku stanowi wzorcowy talk-show. Autorka programu zaprasza gości, których spotkało coś wyjątkowego, którzy mają ochotę i odwagę podzielić się z widzami swoimi doświadczeniami. W jej programach goszczą największe sławy światowego showbiznesu, kultury i polityki. Oprah Winfrey ma opinię kobiety, której słów słucha cała Ameryka. Czasopismo Times wpisało ją na listę 100 najbardziej wpływowych ludzi XX wieku.

The Late Show Davida Lettermana - to legendarna gwiazda amerykańskich talk show, uhonorowany nagrodą Emmy. Prowadzi własne programy od lat 70. Jego show nie ma nic wspólnego z grzeczną telewizją. Wobec swoich gości nie stosuje taryfy ulgowej, słynie z ostrych pytań, z polemicznego zacięcia. Bywa sarkastyczny i nieprzewidywalny. Nie każda gwiazda ma odwagę pojawić się w jego programie. W jego show często zdarzają się zaskakujące happeningi, absurdalne sytuacje, żarty, którym muszą sprostać goście.

The Tonight Show with Jay Leno - Jay Leno, aktor i komik stworzył swój własny niepowtarzalny styl prowadzenia nocnego show. Jego programy są mieszanką humoru, rozmowy i rozrywki. Przyjazny dla swoich gości, stwarza sympatyczną atmosferę. Sprawia, że jego rozmówcy chętnie się otwierają. W jego programie, w czasie kampanii wyborczej pojawili się kandydaci do fotela prezydenckiego: Al Gore, George W. Bush. Mieli okazję zaprezentować się od swobodniejszej, bardziej "ludzkiej" strony. To właśnie w jego show Arnold Schwarzenegger ogłosił, że będzie ubiegał się o urząd gubernatora.

Rachael Ray Show - gospodyni programu określana jest gwiazdą programów najmocniej trzymających się ziemi. Jej znakiem rozpoznawczym jest energia, ciepło, a przede wszystkim bezgraniczna ciekawość i fascynacja różnorodnymi aspektami życia. Podczas godzinnego show Rachael Ray proponuje swoim widzom proste i użyteczne rozwiązania codziennych problemów. Wprowadza w tajniki gotowania, urządzania domu, życia w rodzinie. Wszystko to doprawia zaraźliwym śmiechem i humorem. Sprawia, że oglądając jej program ma się poczucie, że żyje się pełną piersią.

Dr. Phil - Dr. Phil McGraw stara się pomóc swoim bohaterom rozwiązać życiowe problemy, przeprowadza ich przez emocjonalne ograniczenia, sprawia że mają siłę sprostać przeciwnościom. Pomaga tym, którzy są ofiarami cichych epidemii współczesności takich, jak: przemoc domowa, molestowanie seksualne, pedofilia, rasizm, depresja. Jest założycielem fundacji non-profit, która pomaga dzieciom i rodzinom. Jest to sfera społecznych bolączek objęta tabu milczenia, z którym dr. Phil walczy w swoich programach i w społecznej działalności.

KidsCo - nowy kanał dla dzieci

KidsCo, kanał adresowany do dzieci w wieku przedszkolnym (3 - 7 lat), oferuje programy zapewniające atrakcyjną i bezpieczną rozrywkę. To kanał wolny od przemocy i agresji, o sprawdzonej formule edukacyjnej. Oferta programowa to przede wszystkim produkcje europejskie uwzględniające różnice kulturowe pomiędzy krajami, w których jest emitowany. KidsCo będzie dostępny w ofercie telewizji nowej generacji n już we wrześniu.

Ramówka KidsCo została opracowana przez najbardziej doświadczony zespół w branży telewizji adresowanych do dzieci i młodzieży. Specjaliści KidsCo przygotowując program koncentrowali się wyłącznie na potrzebach widza. Dostarczenie programów najwyższej jakości umożliwiła także współpraca z partnerami tej klasy, TV Loonland i Entertainment Rights, którzy zagwarantowali najlepsze biblioteki medialne.

Kanał KidsCo opracował specjalną strategię wobec partnerów komercyjnych, której założeniem jest położenie dużego nacisku na odpowiedzialne komunikowanie się z najmłodszą widownią. Dzięki wprowadzeniu rygorystycznych regulacji będzie można uchronić dzieci przed negatywnym wpływem wielu reklam, których najbardziej boją się rodzice.

Wybrane pozycje kanału KidsCo:

- Dennis The Menace
- My Little Pony
- Inspektor Gadget
- Rolie Polie Olie
- Sabrina The Animated Series

Specjalna polityka stosowana wobec reklamodawców sprawia, że rodzice poczują się bezpiecznie zostawiając swoje dzieci same przed telewizorem. Mamy nadzieje, że zarówno dzieci, jak i rodzice będą postrzegały oglądanie KidsCo jako okazję do wspaniałej, wspólnej zabawy - podkreślił Maciej Sojka.

Da Vinci (robocza nazwa kanału) - nauka staje się zabawą

Telewizja nowej generacji n planuje wprowadzenie do swojej oferty jeszcze jednego kanału adresowanego dla dzieci, młodzieży ale również dorosłych.
Da Vinci (robocza nazwa kanału) będzie nawiązywał do najlepszych tradycji telewizji edukacyjnej - w fascynujący, zabawny i przystępny sposób wprowadzi młodych widzów w świat nauki. Szczególny nacisk zostanie położony na fizykę, chemię, matematykę, historię i geografię.

Mimo, że jesteśmy telewizją komercyjną to nie zapominamy o misji jaką powinny spełniać media - oprócz rozrywki chcemy dostarczać naszym widzom atrakcyjnie "podaną" wiedzę. W ostatnich latach, w polskich mediach, programy edukacyjne zostały zepchnięte na margines lub wręcz zniknęły z ramówek. Chcemy, aby ten kanał wypełnił ową luką - kominikuje Maciej Sojka.

Kanał Da Vinci (robocza nazwa kanału) będzie naturalnym uzupełnieniem oferty programów telewizji nowej generacji n. Z chwilą jego udostępnienia abonenci n będą mieli do swojej dyspozycji kanały adresowane do wszystkich grup wiekowych dzieci i młodzieży.

Kanał będzie dostępny w ofercie telewizji nowej generacji n we wrześniu.

UNIVERSAL PICTURES oraz telewizja n uruchamiają w Polsce usługę VOD PICTUREBOX. Oznacza to światową ekspansję PictureBox.

Universal City, Kalifornia, Warszawa 16 maja 2007 r. - Universal Pictures i ITI Neovision podpisały umowę dotyczącą uruchomienia w Polsce usługi na życzenie - PictureBox. Inauguracja nowej usługi będzie miała miejsce we wrześniu tego roku na platformie n, należącej do Grupy ITI. PictureBox umożliwi dostęp do współczesnych filmów fabularnych oraz obrazów z biblioteki, m.in.: wytwórni NBC Universal. Polska jest drugim krajem wprowadzającym PictureBox po Wielkiej Brytanii, gdzie usługa miała swoją premierę w grudniu 2006 r. na TOP UP TV's Anytime.

W ramach miesięcznej opłaty, polscy abonenci usługi PictureBox będą mogli oglądać filmy fabularne dostarczane i przechowywane na twardym dysku wbudowanym w nbox HDTV recorder. Filmoteka będzie stale odświeżana, a nowe tytuły będą się pojawiały co tydzień, co gwarantuje klientom n stały dostęp do bogatego zbioru filmów w dowolnie wybranym czasie.

Usługa PictureBox wystartuje z ofertą szesnastu filmów fabularnych dostępnych dla abonenta w każdej chwili, z których wiele będzie emitowanych przed ich polską premierą telewizyjną. Wśród filmów w PictureBox znajdą się między innymi "Krucjata Bourne'a", "Bridget Jones: W pogoni za rozumem", "Tłumaczka", "Ray", "Nadchodzi Polly", "King Kong" i "Van Helsing".

PictureBox jest w całości własnością Universal Pictures Ltd.

Jesteśmy dumni z tego, że Polska jest drugim krajem na świecie, w którym wprowadzana jest usługa PictureBox. Zapewni ona polskiej widowni łatwy dostęp do olbrzymiej biblioteki różnych gatunków filmowych, które można będzie oglądać o dowolnej porze dnia i nocy. Usługa ta umożliwi naszym klientom wykorzystanie zaawansowanej technologii nbox HDTV recordera, pozwalając na oglądanie najlepszych filmów hollywoodzkich bez konieczności wychodzenia z domu - powiedział Prezes Zarządu telewizji n.

Tim Horan, ITI Group Content Acquisition & Sales Executive Vice President, negocjował umowę w imieniu ITI Neovision. Horan powiedział - Hollywood coraz częściej poszukuje nowych pól eksploatacji dla swoich filmów oraz seriali na SVOD z racji tego, że widzowie wykazują duże zainteresowanie interaktywnością. Platforma n robi kolejny pionierski krok wraz z launchem PictureBox w Polsc.

Ten kontrakt odzwierciedla dynamiczny wzrost, jaki obserwujemy na rynku telewizyjnym w Europie Wschodniej, i z wielką radością uruchamiamy w Polsce usługę PictureBox na platformie n - powiedziała Belinda Menendez, Prezes NBC Universal International Television Distribution.

Gdy po raz pierwszy uruchomiliśmy PictureBox w Wielkiej Brytanii w grudniu ubiegłego roku wiedzieliśmy, że ekspansja na inne terytoria jest nieunikniona i jesteśmy niezmiernie szczęśliwi, że wizja ta stała się rzeczywistością - dodał Jay McNamara, Wiceprezes odpowiedzialny za strategię sprzedaży i rozwój w NBC Universal International Television Distribution.

Universal Pictures

Universal Pictures jest oddziałem Universal Studios (www.universalstudios.com). Universal Studios to część NBC Universal, jednego ze światowych liderów wśród firm sektora mediów i rozrywki zajmujących się rozwojem, produkcją i marketingiem oraz informacją skierowaną do odbiorców na całym świecie. Utworzona w maju 2004 r. poprzez połączenie NBC i Vivendi Universal Entertainment, NBC Universal jest właścicielem i operatorem telewizyjnych sieci informacyjnych i rozrywkowych, wiodących producentów filmów fabularnych oraz programów telewizyjnych, liderem wśród stacji telewizyjnych oraz znanych na całym świecie parków tematycznych. NBC Universal jest w 80% własnością General Electric, a w 20% własnością Vivendi.

NBC Universal International Television Distribution

NBC Universal International Television Distribution jest odpowiedzialna za dystrybucję produktów NBC Universal we wszystkich telewizjach oraz nowych mediach poza obszarem Stanów Zjednoczonych i Kanady. W jej skład wchodzi bogata biblioteka zawierająca ponad 4 000 filmów fabularnych, 55 000 produkcji telewizyjnych, w tym: wiadomości sportowych, serwisów informacyjnych, krótko i długometrażowych programów oraz produkcji lokalnych z całego świata. NBCU International Television Distribution dostarcza swe produkty zarówno mediom tradycyjnym jak i nowym mediom, będąc liderem we wprowadzaniu telewizyjnych treści w nowoczesny sposób.

Telewizja nowej generacji n
Rozpoczęła nadawanie w październiku 2006r. będąc pierwszą w Polsce telewizją umożliwiającą odbiór programów w technologii HD. Oferta n to wybrane kanały w jakości HD, siedem pakietów tematycznych oraz funkcje PVR i usługa VOD.
ITI Neovision - spółka zarządzająca telewizją n - jest częścią Grupy ITI wiodącej na polskim rynku grupy medialnej.


na podstawie nadesłanych materiałów

  Ocena: 0.0/5
Twoje oceny
Średnia 0 Głosów
Średnia ocena to 0.0 gwiazdek z 5.

 Komentarze

Telewizja w dobie internetu to produkt dla emerytów...
Dodany 19.05.2007 00:00.
Sam mam N i ciesze sie ze bende miale nowe kanały. Chociaż ma 11 Lat


Narqa
Dodany 17.05.2007 00:00.