14.10.2024

STARTUJE KAMPANIA REKLAMOWA STOPKLATKI

Należący do Grupy Kino Polska, popularny kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji – „Kojak” oraz „Hudson i Rex”.

Kampania reklamowa Stopklatki startuje14 października i potrwa do końca miesiąca. Koncept kreatywny zbudowany jest wokół oferty programowej popołudniowego pasma kryminalnego stacji. Centralną pozycję zajmują w niej dwa tytuły: „Kojak” – jeden z najbardziej ikonicznych seriali telewizyjnych wszech czasów oraz „Hudson i Rex”, kanadyjska produkcja, która zyskała uznanie widzów i doczekała się aż 6 sezonów. Obydwa seriale widzowie mogą oglądać w popołudniowym paśmie kryminalnym Stopklatki od poniedziałku do piątku od 16:00. To właśnie te tytuły zostały wykorzystane w kreacjach, m.in. w spotach reklamowych – jeden z nich można obejrzeć na kanale Stopklatki w serwisie YouTube.

“Stale rozwijamy ofertę Stopklatki, jednego z naszych najważniejszych kanałów, odpowiadając tym samym na potrzeby widzów, jak również mając na celu przyciągnięcie nowej widowni. Stopklatka jest kanałem rozrywkowym, przeznaczonym dla szerokiego grona odbiorców, a wśród nich mamy również fanów seriali kryminalnych. Wzmacniając popołudniowe pasmo kryminalne stacji mamy nadzieję, że jeszcze lepiej wpasujemy się w gusta lokalnej widowi. Kultowy Kojak” czy przygody Hudsona i Rexa” z pewnością nam w tym pomogą.” – mówi Patrycja Gałązka-Struzik, Chief Marketing & Digital Officer w SPI International.

Główne działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, prasę i digital, jak również autopromocję i cross-promocję na kanałach telewizyjnych. Kampanię wspierają działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych. Koncepcja kreatywna jesiennej kampanii została stworzona inhouse przy wsparciu Havas Play, za planowanie i zakup mediów odpowiadał Havas Media.

Włączając „Kojaka” widzowie mogą ponownie przenieść się do lat 70., kiedy o porządek na ulicach Nowego Jorku dbał nieustraszony i charyzmatyczny detektyw Theo Kojak. Z kolei „Hudson i Rex” to ekscytujące przygody wyjątkowego policyjnego duetu – detektywa Charlie Hudsona i jego wiernego, psiego partnera Rexa, którzy wspólnie rozwiązują kryminalne zagadki. Obydwa seriale można obejrzeć w Stopklatce w paśmie kryminalnym od poniedziałku do piątku od godziny 16.00 do 18:00.

Zobacz również

Stopklatka upamiętni 55. rocznicę misji Apollo 13 kultowym filmem z Tomem Hanksem
11.04.2025
Stopklatka upamiętni 55. rocznicę misji Apollo 13 kultowym filmem z Tomem Hanksem
czytaj
Gangsterskie legendy w Stopklatce – cykl, który trzeba zobaczyć
31.03.2025
Gangsterskie legendy w Stopklatce – cykl, który trzeba zobaczyć
czytaj
Ten odważny pies skradł serca widzów na całym świecie! 7. sezon serialu „Hudson i Rex” w kwietniu w Stopklatce! 
11.03.2025
Ten odważny pies skradł serca widzów na całym świecie! 7. sezon serialu „Hudson i Rex” w kwietniu w Stopklatce! 
czytaj
Przegląd prywatności
Stopklatka w nowej oprawie audiowizualnej

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.