11.04.2017

Stopklatka TV z nowym logo i w zmienionej oprawie graficznej

Po 3 latach obecności na rynku kanał filmowo-serialowy Stopklatka TV zmienia oprawę oraz logo. Nową identyfikację wizualną stacja wprowadza w piątek 14 kwietnia – wielkanocną ofertę filmową będzie można oglądać już w nowej odsłonie graficznej.

Przewodnim kolorem nowej oprawy Stopklatki TV jest żółty, obecny również w logotypie stacji. Logo jest nowoczesne, a jego koncepcja opiera się na oryginalnej modyfikacji fontu w poszczególnych literach. Ta sama czcionka pojawia się w oprawie anteny, a jej prosty krój podbija czytelność autopromocji. Znaną z poprzedniej oprawy grafikę 3D zastąpiły abstrakcyjne formy i animacja liter, nawiązująca do nowego logo. Oryginalne wykorzystanie typografii podkreślają mocne akcenty kolorystyczne – oprócz żółtego w dżinglach i zwiastunach pojawiają się m.in. fiolet oraz mięta.

Nowa oprawa jest zdecydowanie bardziej uniwersalna i pozwala nam na efektywniejszą komunikację na antenie – mówi Beata Ryczkowska, dyrektor programowa Stopklatki TV. – Postawiliśmy na soczyste kolory z neonowym błyskiem i ciekawe animacje, podkreślające klarowność nawigacji w zwiastunach. Mamy nadzieję, że nowa Stopklatka spodoba się widzom. Oczywiście pod tą zmienioną formą funkcjonuje nasza sprawdzona oferta programowa – wciąż można u nas znaleźć świetne kino, seriale i programy o filmie.

Nową identyfikację kanału przygotowali Maciej Bałauszko, Michał Czubak i Jarek Mankiewicz. Muzykę skomponował związany z kanałem Mateusz Janiszewski.

Start nowej oprawy łączy się z wiosennymi premierami na antenie Stopklatki TV: w kwietniu w programie stacji znajdziemy takie hity jak „Zapaśnik”, „Asterix i Obelix: w służbie jej królewskiej mości”, a także kultowego „Taksówkarza” z wielką rolą Roberta De Niro czy film „Robin Hood: Książę złodziei” z Kevinem Costnerem.

Stopklatka TV zadebiutowała 15 marca 2014 roku i jest obecnie drugim najchętniej oglądanym kanałem filmowo-serialowym w Polsce. W ubiegłym roku jej średni udział w rynku wyniósł 1,06% (SHR 16-49, wzrost o 11,6% rok do roku).

Zobacz również

Święta z gwiazdami i sylwestrowy maraton ze Strasznym filmem w Stopklatce
05.12.2023
Święta z gwiazdami i sylwestrowy maraton ze Strasznym filmem w Stopklatce
czytaj
LAUREACI 31. FESTIWALU ENERGACAMERIMAGE!
21.11.2023
LAUREACI 31. FESTIWALU ENERGACAMERIMAGE!
czytaj
Filmy, które można zobaczyć na 31. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym EnergaCAMERIMAGE.
17.11.2023
Filmy, które można zobaczyć na 31. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym EnergaCAMERIMAGE.
czytaj