Złoty interes – Sezon 1 – Produkcja trumien

SERIAL

W tym odcinku “Złotego interesu” poznamy Zbigniewa Lindnera – jednego z największych producentów trumien w Europie, który zmienił oblicze polskiego przemysłu funeralnego. Jego trumny podbijają Europę i w wielu krajach są synonimem najwyższej jakości. Nasz bohater zaczynał od produkowania boazerii i skrzynek na owoce, ale szybko zamienił to na produkowanie opakowań na wieczny spoczynek. Strzałem w dziesiątkę była decyzja o sprzedaży trumien za granicę do Niemiec. Zwiększyło to produkcję i dochody firmy. Dziś zakład Pana Zbigniewa produkuje 500 sztuk trumien dziennie, co daje 15 000 sztuk na miesiąc. Obecnie co 2 minuty z taśmy w jego zakładzie schodzi gotowa trumna. Poza doskonałym produktem ważna jest także reklama. Zbigniew Lindner zasłynął w branży kontrowersyjnym pomysłem na oswojenie klientów z tematyką funeralną. Co roku wydaje kalendarz ścienny z roznegliżowanymi modelkami, pozującymi na tle trumien. W programie będziemy mieli okazję zobaczyć, jak wyglądają poszczególne etapy produkcji trumien, jakie panują trendy na rynku trumniarskim, jak wygląda projektowanie i wykonanie tematycznej trumny dla leśnika, a także zobaczymy, jak przygotowuje się sesję do jednego z najbardzie

Gatunek: dokumentalny
Kraj produkcji: Polska
Rok produkcji: 2022
Reżyser: Szymon Szczygieł
Obsada: Krzysztof Banaszyk

Najbliższe emisje:

środa, 29.10 06:55

Złoty interes – Sezon 1 – Produkcja trumien

Przegląd prywatności
Stopklatka w nowej oprawie audiowizualnej

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.